از خبرنگاران برتر خبرگزاری پانا درشهرستان رباط کریم تجلیل شد

خبرگزاری پانا : به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور رئیس آموزش وپرورش ، رئیس سازمان دانش آموزی وکارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم از خبرنگاران فعال پانا شهرستان رباط کریم تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری پانا ، عبدالرضا عسگری مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت: دانش آموزان سرمایه های جامعه اسلامی هستند که با تمسک به قرآن کریم می توانند استعدادهایشان شکوفا شده و رشد نمایند .
عسگری افزود : دانش آموزان خبرنگار پانا با دریافت واقعیت ها ، با شناخت نسبت به نحوه اطلاع رسانی و خبر می توانند هم بر میزان توانمندیهای خود بیفزایند و هم در ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان بکوشند .


رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم تصریح کرد : هر چه شناخت خبرنگار از رسانه ای که درآن کار می کند خود را بیشتر موظف بداند دقیق تر عمل خواهد نمود زیرا خبرنگار با نگارش ، تنظیم خبر ، جذابیت خبری و اولویت بندی مفاهیم خبری و اهمیت آنها می تواند به جایگاه والایی دست یابد .


بهزاد خسروزاده رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان رباط کریم گفت: ضمن گرامی داشت خبرنگار شهید مجید صارمی ،خبرنگاران را در امر اطلاع رسانی از فعالان جامعه دانست و وی رمز موفقیت دانش آموزان خبرگزاری پانا را در ایمان ،صداقت، کسب علم و دانش روز ، تعلیم گرفتن از خط سرخ شهدا و ولایتمداری آنان دانست.

فرشته محمدی مسئول گروه خبرنگارن خواهران گفت:خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی كار خود قرار دهند و در رسالت خود تلاش بی‌وقفه را ادامه دهند.

وی تصریح كرد: صداقت، امانت‌داری در كار خبرنگاری بسیار مهم و تاثیرگذار است و شما با امید دادن به مردم، اطلاع رسانی، مبارزه با دشمن و آگاه سازی عمومی وظیفه سنگینی دارید.

هادی بلالی رابط استان و مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری پانا در شهرستان رباط کریم افزود: آگاهی بخشی، روشنگری و بیداری در سایه اطلاع رسانی صادقانه را ازجمله رسالت مهم خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران با اعتماد سازی می توانند در رشد و سازندگی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

او ادامه داد: بخش عظیمی از تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جوامع مرهون تلاش حرفه ای خبرنگاران است.

رابط استان ، مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری پانا شهرستان رباط کریم و گروه خبرنگاران برادران گفت: در دنیای معاصر خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان در فرآیند انتقال و انعکاس مطالبات مشروع شهروندان و تبیین عملکرد مسوولان نقش مهم و اثرگذاری برعهده دارند.

در پایان مراسم از 10 نفر از خبرنگاران  فعال خبرگزاری پانا  هادی بلالی ، میثم سعیدی مهر، علی پناهی ، سیدامیررضا اسدالهی ، محمد صالحی ، مهدیه مسعودی ، سیده فاطمه صابری ، فاطمه حیدری ، نرگس رحیمی ، مهسا سجودی تجلیل شد .


لینک اصلی:  http://pana.ir/Pages/News-117124.aspx