نمایشگاه فکر و اندیشه دانش آموز ایرانی در شهر پرند افتتاح شد
نمایشگاه فکر و اندیشه دانش آموز ایرانی در شهر پرند افتتاح شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدارس ایران (پاما)، میر فاطمه موسوی مدیر مجتمع الزهرا (س) هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی بیشتر دانش آموزان با دوران قبل از انقلاب دانست و گفت: دانش آموزان باید بدانند کشور ما با چه قیمتی به این مقام و مرتبه در جهان رسیده است تا حاصل زحمات رهبر شهدا و شهیدان انقلاب اسلامی را بدانند که با جان فشانی های خود کشور عزیزمان ایران را از دست بیگانگان غربی گرفتند و در جنگ تحمیلی پیروز شدند.
وی افزود: امیدوارم این انقلاب اسلامی را با کمال و احترام قدردان باشیم و این میراث را به سر مقصد آن برسانیم.
وی ادامه داد: این نمایشگاه حاصل دو هفته تلاش و کوشش اعضای ستاد دهه فجر مجتمع الزهرا(س)، معلمان و دانش آموزان است که از هر مقطع تحصیلی ما را در برگزاری نمایشگاه یاری كردند.
ثریا رضایی مدیر دبستان شهید بهاری نیز این نمایشگاه را به منظور آشنایی دانش آموزان از اول دوره پهلوی و قبل انقلاب تا وصل ظهور آقا امام زمان (عج) ضروری دانست و گفت این نمایشگاه تا چهارشنبه هجدهم بهمن ماه دایر و برای عموم دانش آموزان، اولیاء و مسئولین به بازید گذاشته شده است.
در این نمایشگاه بیش از 500 دستاورد دانش آموزی از سه مقطع تحصیلی به نمایش گذاشته شده است.
![]()



(( حمید مجدآرا ))